måndag 12 september 2011

Åland underbara Åland!

Första morgonen såg jag en häger genom köksfönstret
Nu har vi gjort våran resa till Åland som vi vann och vi hade väldigt trevligt där, längtar redan tillbaka. här kommer några bilder från resan.
Mina kära söner Jimmy och Tobias


Såg en havsörn första dagen

Miljöbil

Röda vägar

Vackra färger på bergen

Ett fint dörrhandtag

Eckerös fiskebodar

En vacker brygga i Eckerö

En hjort

Blåbär fanns det gott om runt husknuten

Jag fick första gäddan på fisketuren med fiskeguide

En paus i fisket vid världens godaste pizzeria Niska

Jimmy njuter vid vedeldade bastun vid stugan

Stugägarens hund, en brasiliansk terrier

Lyxstugan som vi vill hyra nästa gång

Köket i lyxstugan

Sovrummet

Allrum

Badrum

Rolig bild "ser ljuset"

ET

Ljushuvud

Se, jag har fångat solen


Solnedgång sista kvällen

En underbar bild av mina söner som summerar hela resan



2 kommentarer:

  1. Alltid trevligt att läsa vad folk tycker om Åland ;o)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga, vackra bilder! jag förstår att du längtar tillbaka!

    SvaraRadera