söndag 1 januari 2012

Så kom vardagen igen!

Ja, imorgon ska man jobba igen efter många dagars ledighet, förresten har jag ju inte sagt att jag har börjat på ett nytt ställe med min "fas 3", jag har börjat som guldkant på Åkermanska  och redan nu trivs jag ypperligt, eftersom det är just det här jag vill hålla på med till dom äldre.
Vi ( Birgitta och jag) har inte kommit igång med så mycket aktiviteter än, men det kommer det att bli för dom har ju sååå mycket material där, ni skulle bara se, (ska försöka att sätta in lite bilder därifrån vid tillfälle) Ja ni förstår nog att jag har hamnat på rätt ställe denna gång, (det förra var också bra men vi fick ju inte hålla på så mycket med aktiviteter där) men det säger ju inte att man inte är trött på det här med fas 3 ändå, fast det är ju regeringens fel och det är väl bara att gilla läget fram tills vi får regeringsskifte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar